خودرو مفهومی لینکلن مدل L100، شاهد تمرکز بیشتر بر فضای داخلی علاوه بر نمای بیرونی خیره‌کننده آن است.

کانسپت 03.jpg

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از نیو اطلس، زمانی که محو تماشای نمای بیرونی خیره‌کننده آخرین مدل مفهومی لینکلن هستید، بد نیست بدانید که تمرکز بیشتر لینکلن در این مدل مفهومی بر طراحی داخل خودرو بوده است. لینکلن با تکیه بر تصور امکان کاهش چگالی انرژی که در حال حاضر، در سال ۲۰۲۲ فقط می‌توانیم رویای آن را داشته باشیم؛ به طور فرضی فضای باتری و پیشرانه را در مدل مفهومی خودور خود کاهش داده و فضای زیادی در کابین برای مسافران به جا می‌گذارد.

ک

لینکلن به جای شلوغ کردن فضای داخلی جادار با ردیف‌های مسافری متعدد، نیمکت کاناپه عقب را به عنوان تنها صندلی ثابت نصب می‌کند. ردیف جلو آن هم صندلی‌های چرخان هستند و به سرنشینان جلو این امکان را می‌دهد که بین یک چیدمان دو ردیفه سنتی، یک چیدمان راحت‌تر و منعطف نسبت به یکدیگر انتخاب کنند.

ک

لینکلن L100 به نوعی به مناسبت صدمین سالگرد و ادای احترام به مدل لینکلن کلاسیک L سال ۱۹۲۰ این شرکت، عرضه شده است، اگرچه با دیدن مدل مفهومی جدید لینکلن L100، کلاسیک L آخرین تصویری است که به ذهن شما خواهد آمد، اما فاصله میان دو محور کشیده شده و سقف بلند لینکلن L100، نسبت‌های سلطنتی خودروهای کلاسیک را از قرن‌های گذشته به یاد می‌آورد.

اگرچه عملکرد این مدل مفهومی متکی بر کاهش تراکم باتری است، اما طراحان لینکلن باز هم برای برای عملکرد آیرودینامیکی بهینه و حداکثر بازده برد، آن را شکل داده‌اند. ارتفاع کم سواری، جلوی صاف و صیقل‌یافته، خط سقف طویل و کمان‌دار و دم کام (Kamm) بازشده همگی باعث افزایش آیرودینامیک می‌شوند، همانطور که روکش چرخ‌های هوشمند روشن نیز عوامل مضاعف افزایش آیرودینامیک خودرو خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

کانسپت

خودروی مفهومی مدل L100 قطعا مدل خودروی لینکلن بعدی نیست که وارد نمایندگی‌ها ‌شود، البته امیدواریم که شاهد حرکت‌های جسورانه‌تر لینکلن باشیم تا دست‌کم کمتر از ۱۰۰ سال آینده شاهد لینکلن L100 باشیم. البته اگر سلامت زندگی کنیم و احتمالا بتوانیم عمر طولانی داشته باشیم.

تصاویر خودوری مفهومی لینکلن L100 | یادآور مدل‌های کلاسیک و سلطنتی صد سال گذشته

کد خبر 699208

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha